10 lut 2015

FANTASTIC, TOUCHING STORIES

Fantastyczne, wzruszające historie


To będzie post o historiach, które mnie wzruszyły i zafascynowały. Gdy jestem zagubiona, szukam morałów w takich opowieściach i próbuję dopasować je do mojej sytuacji. Może tego czasami nie dostrzegamy, ale te historie uczą nas więcej niż się tego spodziewamy. Takie historie możemy tworzyć sami, ale też zobaczyć w filmach lub książkach. Najczęściej mówią one o miłości, odzwierciedlając jej ból. Jednak nie wszystkie.




Jedną z takich historii jest "Gwiazd naszych wina", która opowiada o pewnej szesnastolatce Hazel. Jest ona chora na raka płuc, więc nie chodzi do szkoły. Na grupie wsparcia spotyka chłopaka Augustusa. Ich miłość jest nieprzewidywalna i co smutne- zaskakująco bolesna. Warto przeczytać książkę lub obejrzeć film.






Inną taką opowieścią jest film pt. "Annie". Opowiada on o pewnej sierotce, która straciła rodziców lecz wierzy, że kiedyś ich spotka. Pewien multimilioner ratuje ją pakując się w niezłe tarapaty. Po głębszym poznaniu dziewczynki orientuje się on, że kocha ją jak własną córkę.





A może Wy znacie jakieś wzruszające historie? Pochwalcie się nimi w komentarzach.











30 komentarzy:

  1. Oglądałam Gwiazd Naszych Wina!
    Wzruszający film :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądałam film i czytałam książkę!
      Faktycznie wzruszające:)
      Może obs za obs?
      Paula

      Usuń
  2. Ja gdy przeczytałam książkę Gwiazd naszych wina od razu musiałam zobaczyć film!

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie film jest genialny, tak jak książka. Na początku obejrzałam film, a dopiero potem sięgnęłam po książkę.

      Paula

      Usuń
  3. Co do ,,Gwiazd Naszych Wina" oglądałam film i czytałam książkę- jest bezbłędna! Bardzo wzruszająca ;)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://flaweles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za obserwacje i odpłaciłyśmy się tym samym :)
      Paula i Julka

      Usuń
  4. Swietny naglowek, ciekawy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny naglowek, ciekawy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post , wzruszajace historie ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałaś"Annie"?
      Albo"Gwiazd naszych wina"?
      A może czytałaś książkę?

      Usuń
  7. Gwiazd naszych wina oglądałam i czytałam. uwielbiam:)

    proponowałyście mi obs/obs, ja juz obserwuje i czekam na uczciwy rewanz:)

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i oglądałam "Gwiazd naszych wina" moim zdaniem książka jest dużo lepsza i świetnie się ją czyta :)

    Zostaje z tobą na dłużej mam nadzieję, że ty ze mną też :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o ,,Gwiazd naszych wina'' słyszałam, a nawet czytałam, ale nie miałam okazji obejrzeć :) a o drugim filmie nie słyszałam :)
    obs za obs?
    http://hair-is-orange.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mu już zaobserwowałyśmy i czekamy na uczciwy rewanż

      Usuń
  10. uwielbiam gwiazd naszych wina *,*
    obserwuję :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochalam sie w waszym wygladzie bloga <3

    Nie ogladalam obu filmow i nie czytalam tez ksiazki :D
    Nie przepadam za filmami wlasnie takiego typu jak ; gwiazd naszych wina'

    Pozdrawiam,
    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mamy inn, o który Ci chodzi? o poprzedni?
      Paula i Julka

      Usuń
  12. dzieki za mile slowa u mnie :)
    obserwujemy ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tych filmów , chyba muszę to zmienić : ) . Pozdrawiam !

    Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, Niestety nie bawie sie w obs za obs - po prostu jeżeli spodobał Ci sie mój blog zachęcam do dalszej obserwacji.Nie chcę w ten sposób pozyskiwać obserwantów.

    Pozdrawiam
    http://litigioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka, nie lubie tak zawanego obs za obs- jeśli masz ochotę to możesz zaobserwować na pewno będzie mi bardzo miło. Co do posta to nie oglądałam jeszcze tego ,,annie'', ale chyba sie wybiorę. Zapraszam do mnie na bloga http://dontperfect.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś? Skomentuj!
♥ Za KAŻDY KOMENTARZ się odwdzięczamy.
♥ Każdy komentarz motywuje do pisania.
♥ Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!