18 lut 2015

#1 HAUL: EMPIK

Heiii! (Jeju, chyba pierwszy raz napisałam "hej").
Ostatnio byłam w Empiku, no i jak to ja musiałam wykupić prawie cały sklep. (OK, troszkę przesadziłam, ale kupiłam sporo rzeczy). W każdym bądź razie zapraszam do obejrzenia moich zdobyczy :)

"To nie książka" Keri Smith

Mam już jedną książkę tej autorki "Zniszcz ten dziennik" i pomyślałam sobie, że skoro poprzednia książka mi się spodobała to czemu by nie kupić następnej. Książka pomaga wyrwać się ze zwykłej codzienności i daje wyobraźni pole do popisu. Mnóstwo zadań do wykonania, zagadek i ryzyko. Tytuł książki jest absolutnie prawidłowy, bo to nie jest książka. Dopiero czytelnik stwarza coś w rodzaju dziennika przemyśleń i jego twórczości. 


"Zostań jeśli kochasz" Forman Gayle
"Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?
Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.
Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. „Jeśli zostanę” opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać."


"Wróć, jeśli pamiętasz" Forman Gayle
"Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama.
Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę…
Przemierzając ulice Nowego Jorku, miasta, które stało się nowym domem Mii, wyruszą w podróż w przeszłość. Czy uda im się odnaleźć miłość? Czy Mię i Adama czeka wspólna przyszłość?"


"Love Rosie" Ahern Cecelia

"Rosie i Alex od dzieciństwa są nierozłączni. Życie zadaje im jednak okrutny cios: rodzice Alexa przenoszą się z Irlandii do Ameryki i chłopiec oczywiście jedzie tam razem z nimi.
Czy magiczny związek dwojga młodych ludzi przetrwa lata i tysiące kilometrów rozłąki? Czy wielka przyjaźń przerodziłaby się w coś silniejszego, gdyby okoliczności ułożyły się inaczej? Jeżeli los da im jeszcze jedną szansę, czy Rosie i Alex znajdą w sobie dość odwagi, żeby spróbować się o tym przekonać? Czy warto czekać na prawdziwą miłość? Czy każdy z nas ma swoją „drugą połówkę”?
Może dowiemy się tego po lekturze tej ciepłej i wzruszającej powieści."


"Gwiazd naszych wina" film
"Hazel choruje na raka i mimo cudownej terapii dającej perspektywę kilku lat więcej, wydaje się, że ostatni rozdział jej życia został spisany już podczas stawiania diagnozy. Lecz gdy na spotkaniu grupy wsparcia bohaterka powieści poznaje niezwykłego młodzieńca Augustusa Watersa, następuje nagły zwrot akcji i okazuje się, że jej historia być może zostanie napisana całkowicie na nowo. 
Wnikliwa, odważna, humorystyczna i ostra książka to najambitniejsza i najbardziej wzruszająca powieść Johna Greena, zdobywcy wielu nagród literackich. Autor w błyskotliwy sposób zgłębia ekscytującą, zabawną, a równocześnie tragiczną kwestię życia i miłości."


Para breloczków serce
Pomyślałam, że kupię taki upominek walentynkowy mojej mamie. Jedną połówkę dostanie ona, a jedną ja. To będzie znak miłości :)


Podobają Wam się moje "zdobycze"? A może przeczytaliście (lub oglądaliście) którąś z książek i chcecie mi coś więcej o nich powiedzieć? Zapraszam do komentowania!

Julka 



10 komentarzy:

  1. też właśnie niedługo mam zamiar kupić zostań jeśli kochasz i wróć jeśli pamiętasz bo film mi się bardzo spodobal, książki zawwsze są lepsze od filmu ;33

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to wszystkie książki z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy:) "to nie książka" planuję kupić jak już skończę niszczenie mojego dziennika

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Ja czytałam i oglądałam "Gwiazd naszych wina" oraz oglądałam "Zostań, jeśli kochasz". Reszty książek jestem bardzo ciekawa. Może jakaś recenzja, jak skończysz czytać? :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham te książki :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Love Rosie oglądałam! Świeeetny film! Najlepszy z romantycznych jakie dotąd widziałam! :3
    Zamierzam obejrzec Gwiazd naszych wina. mam nadzieje ze sie nie zawiode :)
    Mily dla oka blog! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na małą dawkę zdjec :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Na "Love, Rosie" i "Gwiazd naszych wina" byłyśmy w kinie i choć wiemy, że istnieją książki, na których podstawie nakręcono te filmy, to jakoś nas nie przekonały na tyle żeby po nie sięgnąć. Być może mamy po prostu inny gust, zdecydowanie wolimy straszne, psychologiczne powieści, chociaż romantyczna komedia czy książka od czasu do czasu nie jest zła ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Zostan jesli kochasz'' jest bardzo fajny ;))
    ja juz dawno obserwuję:)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, nazywam się Annie Style i mam 16 lat, a moje imię nie będzie Wam do niczego potrzebne. Musicie wiedzieć jedynie to, że jeśli lubicie czytać książki i oglądać filmy, to dla Was idealne miejsce.
    http://zyciepodrugiejstroniemonitora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś? Skomentuj!
♥ Za KAŻDY KOMENTARZ się odwdzięczamy.
♥ Każdy komentarz motywuje do pisania.
♥ Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!