14 lut 2015

WHAT IS LOVE?+ HAPPY VALENTINE

Witamy!
Dzisiaj piszemy posta razem :) Przepraszamy, że pojawił się tak późno, ale całe Walentynki miałyśmy "zapchane". Ale już jesteśmy wolne i witamy Was nowym postem.

Życzymy Wam wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek! 



W tym poście chciałybyśmy przedstawić Wam sprawę miłości z naszej perspektywy. Bo co to w ogóle jest miłość? Uczucie, którym darzymy osobę bardzo dla nas ważną- kogoś z rodziny, chłopaka, dziewczynę. Jednak miłość jest wyjątkowo mylnym uczuciem. Niekiedy tylko nam się wydaje, że kogoś kochamy. To tzw. zauroczenie. Nie jest to miłość, lecz chwilowa ekscytacja daną osobą.

Media przedstawiają nam miłość w formie pary zakochanych nastolatków. Ale nikt nie pomyśli o miłości matki do dziecka. To najsilniejsza miłość jaka może istnieć. Nawet jeśli zrobisz coś bardzo głupiego i nieodpowiedzialnego, coś niewybaczalnego- to matka ci wybaczy. Nie wygna ciebie z serca tylko będzie cię kochać takiego jakim jesteś.


A miłość między osobami starszymi, waszymi dziadkami, pradziadkami? Kto o nich myśli? Ich miłość jest wspaniała i powinna nam służyć przykładem. Takie osoby są ze sobą bardzo długo, kochają się nawzajem. 


A miłość siostrzana lub między braćmi, rodzeństwem? Kto ją pokazuje? Przecież jest tak samo ważna jak każda inna.


A co Wy o tym myślicie? Jakie macie pojęcie na temat miłości? Czym Waszym zdaniem jest miłość? Jak spędziliście Dzień Zakochanych?

Paula i Julka  





14 komentarzy:


  1. Hello,
    You have a nice blog :)
    i am following you on GFC now, you can also follow me back please !
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja siedziałam dzisiaj w domu cały dzień bo jestem choraa :(

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. więc walentynek nie obchodze bo nie mam z kim hahahah xd
    a jesli chodzi o te wszstkie pary to na pewno słodkie jak się dostanie jakiś upominek, tylko trzeba też pamiętac, że okazywac miłość można zawsze a nie tylko 14 lutego
    obserwuje i zapraszam http://queenbee-maddieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą, przecież miłość nie istnieje tylko pomiędzy kobietą i mężczyzną. Przyjęło się, że to tylko pary mogą obchodzić Walentynki. A co z okazywaniem miłości do rodzeństwa, rodziców, czy przyjaciół?
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rowniez obserwuję :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da sie zdefiniować miłości, bo dla każdego to coś innego :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :D Nigdzie takiego nie widziałam :0
    Pytałaś o wspóną obserwację :) Ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://karrrblog.blogspot.com/ ||Kliknij||♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie te cale walentynki sa tak przereklamowane.
    pomimo tego ze mam chlopaka to nie obchodze walentynek bo to nie jest zadne swieto moim zdaniem, i tego sie trzymam. Jestem osoba ktora nie nawidzi romansidla, a jak widze te cale walentynki i np wszystkie statusy na facebooku i zdjecia to mi sie odechciewa, tak wszystko sztucznei to wyglada..
    Post dobry bo wlasnie w walentynki sie nie mowi o rodzinie a tylko o parach co jest bledem :/
    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Walentynki są dla mnie dniem tak jak każdy inny, nie wyróżniam go, ani nie podchodzę do niego jakoś inaczej niż do codzienności:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;) ja byłam na walentynki w kinie :D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie że miłość matki do dziecka najsilniejsza :) Ja walentynki sama w domu :)
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie obchodzę walentynek :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że miłość to nie tylko zauroczenie nastolatków, ale takie coś najlepiej się sprzedaje w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy inaczej podchodzi do miłości i dla każdego to będzie coś innego. NA szczęście wszyscy jesteśmy różni, bo świat byłby taaaki nudny! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś? Skomentuj!
♥ Za KAŻDY KOMENTARZ się odwdzięczamy.
♥ Każdy komentarz motywuje do pisania.
♥ Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!