6 lut 2015

FASHION IS MY PASSION-FASHION IS MY LIFE

Moda to moja pasja- moda to moje życie

Dzisiejszy post poświęcę jednej z moich wielu pasji, a dokładnie- modzie. 



Początki
Moda zaczęła mnie interesować w wieku 6 lat. W szkole założyłam nawet z moimi koleżankami klub modowy! (Niestety Julka nie chciała do niego dołączyć- ona raczej się tak bardzo nie interesuje modą). Oceniałyśmy wygląd innych osób (nawet nauczycielek), pożyczałyśmy sobie buty i sweterki...
Zawsze w domu czesałam i robiłam makijaż moim lalkom. Zmieniałam i prasowałam (zabawkowym żelazkiem) im sukienki. Miały nawet u mnie w pokoju specjalną komodę na buty! 

Mój styl
Nie jestem typem dziewczyny, która poświęca godziny swojego czasu na wybór stroju i makijażu. Jestem raczej zdecydowana, ponieważ w swojej szafie mam tylko ubrania w moim stylu. Nie ulegam żadnym modowym trendom (no chyba, że coś mi się bardzo spodoba). Nie robię sobie makijażu, jeszcze będzie na to czas. Poza tym moi rodzice i tak uważają, że jestem na to za młoda. Ja się z nimi całkowicie zgadzam. Ale i tak często sobie wyobrażam mój idealny makijaż. W mojej szkole nie nosimy mundurku, więc codziennie ubieram się jak chcę. 


TO NOSZĘ 
Rozszerzane spódnice. Najbardziej lubię te ciemno lub jasno różowe lub błękitne. Ale w mojej szafie szczególne miejsce zajmują te o pastelowych kolorach.
Jedwabne bluzki. Bluzki z krótkim rękawem- mam ich w mojej szafie mnóstwo. Wszystkie możliwe kolory- każda bluzka musi pasować do co najmniej trzech spódniczek (tak, jestem trochę szalona). Szczególnie lubię te bluzki z kolorowymi nadrukami i z cekinami. 
Rurki. Najlepiej o kolorach pastelowych. Do tego często noszę koszule i jakiś fajny naszyjnik. 
Naszyjniki. Duże, o jasnych kolorach (tylko do spodni!). Noszę też srebrne wisiorki do spódnic. 
Bransoletki. Od razu mówię- nie cierpię pierścionków, więc moje ręce zdobią tylko bransoletki. Najczęściej nosze je do spódnic.
Buty na koturnie. Mam tony takich butów! Ciemne, jasne, kolorowe, wszystkie!!! Czy do spodni, czy do spódnic- pasują idealnie.

Mój wymarzony makijaż
Do jasnych kolorów wybrałabym delikatny makijaż. Byłby to jasny róż lub lilia. W związku z tym, że mam długie rzęsy, nie malowałabym ich. Do tego błyszczyk i gotowe!
Do ciemniejszych kolorów wybrałabym odważniejszy makijaż. Królowałyby w nim jasny fiolet lub błękit. Malowałabym usta błyszczykiem.

A jaki jest Wasz styl? Co Wy nosicie na co dzień? Pochwalcie się w komentarzu!

Paula  



2 komentarze:

♥ Przeczytałeś? Skomentuj!
♥ Za KAŻDY KOMENTARZ się odwdzięczamy.
♥ Każdy komentarz motywuje do pisania.
♥ Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!