28 lut 2015

#1 I ♥ SHOPPING!

Hej wszystkim!
Dzisiaj post o zakupach. Kupiłam sobie mnóstwo rzeczy. Ale zanim zacznę je wymieniać, powiem Wam jak w ogóle coś sobie kupiłam. Ostatnio przeglądałam szafę i zorientowałam się, że mam bardzo mało ubrań. Niektóre były zniszczone, z niektórych wyrosłam...Więc postanowiłam zrobić zakupy przez internet. Rzadko kupuję cokolwiek w sklepach, głównie na sklepach internetowych. Od zawsze tak robiłam i jest mi tak po prostu wygodniej. Wiem, że istnieje ryzyko, że rzeczy będą za małe, za duże, z niedobrego materiału, ale o dziwo mi się to wyjątkowo rzadko zdarza :)

Bluza 



Bershka

Szorty


Bershka

Spódniczka


Sinsay

Obudowa na iPhone (przepraszam, za złą jakość)


Accessorize

Bluzka


Zara

Ramki na zdjęcia


Empik

Jak podobają się Wam moje nowe rzeczy? 
Paula  














3 komentarze:

  1. Super są te zakupy <3
    Bluza genialna <3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie sprawić taką różową spódniczkę;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te szory
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Przeczytałeś? Skomentuj!
♥ Za KAŻDY KOMENTARZ się odwdzięczamy.
♥ Każdy komentarz motywuje do pisania.
♥ Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!